Spojení ověřených standardů s inovačními řešeními v obuvním průmyslu je hlavním cílem, který si stanovil Karl Toosbuy, když zakládal společnost ECCO v roce 1963 v městečku Bredebro v Dánsku. Od samého začátku se společnost starala o kvalitu a dokonalost výroby obuvi, aby zajistila uživatelům opravdové pohodlí nošení. Inovace a vysoká kvalita nabízených výrobků byla oceněna velmi rychle. Tři roky po otevření společnosti se obuv Ecco prodávala v Norsku, Finsku a Švédsku, aby po čtyřech letech dosáhla výrobní úroveň 2800 párů denně.
Dokonalost provedení způsobila, že obuv ECCO se dostala na mezinárodní trh, kde je velmi ceněná pro pohodlí a odolnost. První bestsellerový model obuvi Ecco – JOKE získal během jednoho roku prodej na úrovni 8 milionů kusů. Logo Ecco bylo poprvé použité v roce 1978 a od této chvíle je neustále přítomné v povědomí zákazníků po celém světě. Společnost vyváží až 55 procent svých výrobků do několika desítek státu.
Přes mnohé úspěchy ECCO neusnulo na vavřínech a nadále testuje a zavádí nové technologie. V roce 1980 byla zmontována první moderní výrobní linka se jménem DESMA. Díky ní vznikl modernizovaný model JOKE a začala výroba modelu SOFT. Rok 1983 přinesl otevření na japonský trh ve spolupráci s mezinárodním koncernem Achilles. Nějakou dobu na to ECCO otevřelo první výrobní podnik v Portugalsku.
V roce 1990 Ecco se objevilo na americkém trhu, a několik měsíců na to vznikla společnost ECCO Indonesia. Ve stejné době byla společnost uznána dánským královským dvorem a jmenována jeho oficiálním dodavatelem. Všechno pro filozofii stavění značky, která se opírá o kvalitu a komfort užívání.
V roce 1992 ECCO začalo s výrobou outdoorových bot. Další léta přinesla zprovoznění nových společností a expanzi existujících koželužen a továren. V roce 1995 ECCO získalo prestižní cenu Společnost roku ve Spojených státech. V roce 2004, ve kterém zemřel zakladatel značky, společnost řídí jeho dcera – Hanni Toosbuy Kasprzak.
Zapište se do newsletteru
ZÍSKEJTE SLEVU 10 % NA PRVNÍ NÁKUP V MIN. HODNOTĚ 1 800 Kč
Administrátorem osobních údajů je Marketing Investment Group Czech s.r.o. se sídlem na adrese Jakubská 647/2, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká Republika. Výše zpřístupněné osobní údaje budou zpracované v oprávněném zájmu administrátora, za který se považuje marketing vlastních produktů a služeb. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, ačkoliv nezbytné za účelem přijímání newsletteru. Každý má právo vnést námitku vůči zpracování, a také žádat o zpřístupnění osobních údajů, žádat o jejich opravu, odstranění nebo omezení jejich zpracování a právo podat stížnost dozorčímu orgánu. Celé znění podmínek o ochraně osobních údajů naleznete v záložce Ochrana soukromí.
Slevový kód je jednorázový a je platný po dobu 48 hodin od jeho obdržení. Najdete ho v samostatném e-mailu, který vám zašleme po kliknutí na aktivační odkaz. Slevový kód Akce se nespojuje se SizeerClubem a nevztahuje se na speciální produkty a outlet. Podrobnosti v podmínkách prodejních akcí.
Doručení pouze na území České republiky