ODPOVĚDI NA ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Pro pohodlí našich Klientů umožňujeme dvě metody výměny:
» výměna ve kterékoliv kamenné prodejně Sizeer na území České republiky ( seznam prodejen najdete zde )
1. Vyberte kamennou prodejnu, ve které chcete zrealizovat výměnu.
2. Vydejte se do kamenné prodejny se zbožím a fakturou, kterou jste obdrželi na svůj e-mail. Na místě vyřídíte všechny formality.
3. Pamatujte, že Produkt musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).
» výměna odesláním na adresu
1. Ověřte, zda Vámi požadovaný rozměr či produkt na výměnu je dostupný v internetovém obchodě Sizeer.cz.
2. Vyplňte Formulář výměny/vrácení zboží, který jste obdrželi spolu se zásilkou.
3. Produkt spolu s formulářem výměny/vrácení zboží a fakturou pošlete na níže uvedenou adresu nejpozději do 30 dnů od data obdržení zásilky.
4. Produkt, který posíláte na výměnu, musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).
5. Náklady za odeslání produktu hradí Zákazník.
6. Nejčastějším důvodem výměny je nesprávně zvolená velikost obuvi nebo oblečení.
7. Po obdržení zásilky Vám během několika dnů zašleme požadovaný produkt!
Zboží zasílejte na adresu:
Olza Logistic - SizeerKarvinská 1897
737 01 Český Těšín
(s doporučenou poznámkou „Odstoupení od smlouvy“)
Pro pohodlí našich Klientů umožňujeme dvě metody výměny:
» výměna ve kterékoliv kamenné prodejně Sizeer na území České republiky ( seznam prodejen najdete zde )
1. Vyberte kamennou prodejnu, ve které chcete zrealizovat výměnu.
2. Vydejte se do kamenné prodejny se zbožím a fakturou, kterou jste obdrželi na svůj e-mail. Na místě vyřídíte všechny formality.
3. Pamatujte, že Produkt musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).
» výměna odesláním na adresu
1. Ověřte, zda Vámi požadovaný rozměr či produkt na výměnu je dostupný v internetovém obchodě Sizeer.cz.
2. Vyplňte Formulář výměny/vrácení zboží, který jste obdrželi spolu se zásilkou.
3. Produkt spolu s formulářem výměny/vrácení zboží a fakturou pošlete na níže uvedenou adresu nejpozději do 30 dnů od data obdržení zásilky.
4. Produkt, který posíláte na výměnu, musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).
5. Náklady za odeslání produktu hradí Zákazník.
6. Po obdržení zásilky Vám během několika dnů zašleme požadovaný produkt!
Zboží zasílejte na adresu:
Olza Logistic - SizeerKarvinská 1897
737 01 Český Těšín
(s doporučenou poznámkou „Výměna produktu“)
Lhůta pro uplatnění práva na reklamaci je 24 měsíců ode dne převzetí produktu. Za vadu nelze považovat změnu vlastnosti produktu, která vznikla v době 24 měsíců od převzetí produktu v důsledku opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu.
1. Vyplňte Reklamační formulář (obdrželi jste jej v příloze e-mailu s potvrzením nové objednávky).
2. Pošlete reklamovaný produkt spolu s Reklamačním formulářem na níže uvedenou adresu.
3. Reklamace budou vybavené bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění.
4. V případě uznané reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiný (plnohodnotný) produkt.
Důležité informace:
1. Vyplňte Reklamační formulář.
2. Náklady za odeslání reklamovaného zboží hradí zákazník.
3. Internetový obchod Sizeer.cz nepřijímá zásilky zaslané na dobírku.
Zboží zasílejte na adresu:
Karvinská 1897
737 01 Český Těšín
(s doporučenou poznámkou „Reklamace“)
Dodací lhůta je 2 až 6 pracovní dny, počínaje dnem odeslání potvrzení o realizaci objednávky.
Nabízíme rychlé a bezpečné doručení objednaného zboží. Doručovatelem je expres kurýr České pošty a kurýr DPD. Zásilky internetového obchodu Sizeer.cz jsou doručovány pouze na území České republiky.
V případě, že jste se nedostali do posledního kroku košíku "potvrzení objednávky" a neobdrželi jste potvrzení o realizaci objednávky na Vámi zadanou emailovou adresu znamená to, že Vaše platba byla neúspěšná nebo kvůli jinému důvodu se nepodařilo dokončit nákup. Co dělat v takovém případě? Objednávka, která nebyla uhrazena nerezervuje zboží. Aby nákup proběhl úspěšně, vytvořte novou objednávku a uhraďte ji nebo vyberte jiný způsob úhrady.
Na adresu obchod@sizeer.cz pošlete email s potvrzením uhrazení objednávky. Vynaložíme veškeré úsilí, aby se tato situace co nejrychleji vyřešila. Může to trvat několik hodin, protože to musíme spolu s účetním oddělením prověřit.
Bohužel není možné vyměnit zboží na dražší. Co můžete udělat? Vrátit koupený produkt a koupit si dražší zboží, o které máte zájem.
Slevu si uplatníte tak, že si nejprve vytvoříte na internetových stránkách svůj uživatelský účet: https://sizeer.cz/login . Musíte použít stejnou e-mailovou adresu a telefonní číslo, jaké jste vyplnili ve formuláři přistoupení k SizeerClubu v prodejně Sizeer. Sleva SizeerClub se Vám aktivuje do 24 hodin. Odteď můžete nakupovat a uplatnit si svou slevu SizeerClub i na internetových stránkách Sizeer.cz. Sleva SizeerClub se Vám zobrazí u každého produktu po přihlášení se do Vašeho účtu na internetové stránce.
Do nákupního košíku vložte produkty za min. 1300 Kč. Ve druhém kroku nákupu si vytvořte účet, vyplňte své kontaktní údaje a formulář přistoupení do SizeerClubu, který se nachází ve spodní části stránky. Takto jednoduše si dobijete svůj účet SizeerClub! Na další nákupy dostanete během prvních 3 měsíců dodatečnou 10% slevu na všechno. Během dalších 3 měsíců - v případě, že nestihnete udělat nákup - 7% slevu. Po 6 měsících bez nákupu Vaše sleva klesne do -5%! Pamatujte, že v každé chvíli si můžete zvětšit slevu SizeerClub na 10% nákupů za minimum 1300 Kč.