FAQ

Vrácení zboží zakoupeného v internetovém obchodě

Vrácení produktů zakoupených v internetovém obchodě je možné jeho zasláním. Více informací ohledně vrácení: https://sizeer.cz/centrum-informaci
V období uzavření kamenných prodejen Sizeer není možné zásilky vracet v prodejnách.

Doporučujeme hrazení veškerých objednávek bezpečnou formou online.

Vrácení zboží zakoupeného v kamenných prodejnách Sizeer

Zákazník má 30 dnů na vrácení zboží po opětovném otevření kamenných prodejen za předpokladu, že 30ti denní právo na vrácení uplynulo v době, kdy byly prodejny zavřené.

ODPOVĚDI NA ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Jaký je postup při vrácení zboží?

Pro pohodlí našich Klientů umožňujeme dvě metody výměny:

» výměna ve kterékoliv kamenné prodejně Sizeer na území České republiky  ( seznam prodejen najdete zde )

1. Vyberte kamennou prodejnu, ve které chcete zrealizovat výměnu.
2. Vydejte se do kamenné prodejny se zbožím a fakturou, kterou jste obdrželi na svůj e-mail. Na místě vyřídíte všechny formality.
3. Pamatujte, že Produkt musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).

» výměna odesláním na adresu

1. Ověřte, zda Vámi požadovaný rozměr či produkt na výměnu je dostupný v internetovém obchodě Sizeer.cz.
2. Vyplňte Formulář výměny/vrácení zboží, který jste obdrželi spolu se zásilkou.
3. Produkt spolu s formulářem výměny/vrácení zboží a fakturou pošlete na níže uvedenou adresu nejpozději do 30 dnů od data obdržení zásilky.
4. Produkt, který posíláte na výměnu, musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).
5. Náklady za odeslání produktu hradí Zákazník.
6. Po obdržení zásilky Vám během několika dnů zašleme požadovaný produkt!

Zboží zasílejte na adresu:

Olza Logistic - Sizeer
Lípová 1986
737 01 Český Těšín
(s doporučenou poznámkou „Odstoupení od smlouvy“)

Jaký je postup při výměně zboží?

Pro pohodlí našich Klientů umožňujeme dvě metody výměny:

» výměna ve kterékoliv kamenné prodejně Sizeer na území České republiky  ( seznam prodejen najdete zde )

1. Vyberte kamennou prodejnu, ve které chcete zrealizovat výměnu.
2. Vydejte se do kamenné prodejny se zbožím a fakturou, kterou jste obdrželi na svůj e-mail. Na místě vyřídíte všechny formality.
3. Pamatujte, že Produkt musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).


» výměna odesláním na adresu

1. Ověřte, zda Vámi požadovaný rozměr či produkt na výměnu je dostupný v internetovém obchodě Sizeer.cz.
2. Vyplňte Formulář výměny/vrácení zboží, který jste obdrželi spolu se zásilkou.
3. Produkt spolu s formulářem výměny/vrácení zboží a fakturou pošlete na níže uvedenou adresu nejpozději do 30 dnů od data obdržení zásilky.
4. Produkt, který posíláte na výměnu, musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).
5. Náklady za odeslání produktu hradí Zákazník.
6. Po obdržení zásilky Vám během několika dnů zašleme požadovaný produkt!

Zboží zasílejte na adresu:

Olza Logistic - Sizeer
Lípová 1986
737 01 Český Těšín
(s doporučenou poznámkou „Výměna produktu“)

Jaký je postup při reklamaci zboží?

Lhůta pro uplatnění práva na reklamaci je 24 měsíců ode dne převzetí produktu. Za vadu nelze považovat změnu vlastnosti produktu, která vznikla v době 24 měsíců od převzetí produktu v důsledku opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu.

1. Vyplňte Reklamační formulář (obdrželi jste jej v příloze e-mailu s potvrzením nové objednávky).
2. Pošlete reklamovaný produkt spolu s Reklamačním formulářem na níže uvedenou adresu.
3. Reklamace budou vybavené bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění.
4. V případě uznané reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiný (plnohodnotný) produkt.

Důležité informace:
1. Vyplňte Reklamační formulář.
2. Náklady za odeslání reklamovaného zboží hradí zákazník.
3. Internetový obchod Sizeer.cz nepřijímá zásilky zaslané na dobírku.

Zboží zasílejte na adresu:

Olza Logistic - Sizeer
Lípová 1986
737 01 Český Těšín
(s doporučenou poznámkou „Reklamace“)

Jaký je termín doručení objednaného zboží?

Dodací lhůta je 2 až 6 pracovní dny, počínaje dnem odeslání potvrzení o realizaci objednávky.

Jaký je způsob doručení zboží?

Nabízíme rychlé a bezpečné doručení objednaného zboží. Doručovatelem je expres kurýr České pošty a DPD. K dispozici je také Zásilkovna, kde jsou zásilky doručeny na vybrané výdejní místo nebo Z-Box. Při výběru Z-Boxu je nutno mít nainstalovanou aplikaci Zásilkovna, bez které nelze zrealizovat odběr objednaného zboží. Zásilky internetového obchodu Sizeer.cz jsou doručovány pouze na území České republiky.

Nepodařilo se mi uhradit online objednávku?

V případě, že jste se nedostali do posledního kroku košíku "potvrzení objednávky" a neobdrželi jste potvrzení o realizaci objednávky na Vámi zadanou emailovou adresu znamená to, že Vaše platba byla neúspěšná nebo kvůli jinému důvodu se nepodařilo dokončit nákup. Co dělat v takovém případě? Objednávka, která nebyla uhrazena nerezervuje zboží. Aby nákup proběhl úspěšně, vytvořte novou objednávku a uhraďte ji nebo vyberte jiný způsob úhrady.

Objednávka byla uhrazena online, prostředky byly strženy z účtu, ale objednávka má status neuhrazená. Jak mám postupovat?

Na adresu obchod@sizeer.cz pošlete email s potvrzením uhrazení objednávky. Vynaložíme veškeré úsilí, aby se tato situace co nejrychleji vyřešila. Může to trvat několik hodin, protože to musíme spolu s účetním oddělením prověřit.

CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ ZA JINÝ MODEL. JE TO MOŽNÉ?

Bohužel není možné vyměnit produktí za jiný model. Co můžete udělat? Vrátit koupený produkt a objednat si zboží o které máte zájem.

V internetovém obchodu se nechce napočítat sleva SizeerClub z karty, která byla založena v kamenné prodejně. Jak mám postupovat?

Slevu si uplatníte tak, že si nejprve vytvoříte na internetových stránkách svůj uživatelský účet: https://sizeer.cz/login .  Musíte použít stejnou e-mailovou adresu a telefonní číslo, jaké jste vyplnili ve formuláři přistoupení k SizeerClubu v prodejně Sizeer. Sleva SizeerClub se Vám aktivuje do 24 hodin. Odteď můžete nakupovat a uplatnit si svou slevu SizeerClub i na internetových stránkách Sizeer.cz. Sleva SizeerClub se Vám zobrazí u každého produktu po přihlášení se do Vašeho účtu na internetové stránce.

Jak se stát novým členem SizeerClub v internetovém obchodě?

Do nákupního košíku vložte produkty za min. 1300 Kč. Ve druhém kroku nákupu si vytvořte účet, vyplňte své kontaktní údaje a formulář přistoupení do SizeerClubu, který se nachází ve spodní části stránky. Takto jednoduše si dobijete svůj účet SizeerClub! Na další nákupy dostanete během prvních 3 měsíců dodatečnou 10% slevu na všechno. Během dalších 3 měsíců - v případě, že nestihnete udělat nákup - 7% slevu. Po 6 měsících bez nákupu Vaše sleva klesne do -5%! Pamatujte, že v každé chvíli si můžete zvětšit slevu SizeerClub na 10% nákupů za minimum 1300 Kč.

MŮŽU VYMĚNIT/VRÁTIT NEBO REKLAMOVAT PRODUKT, KTERÝ BYL ZAKOUPENÝ ONLINE, V KAMENNÉ PRODEJNĚ?

Ano. Produkt, které byl zakoupený online, můžete vyměnit nebo vrátit v kterékoliv kamenné prodejně Sizeer na území České republiky. Nezapomeňte vzít si sebou fakturu, popřípadě reklamační formulář.

JE MOŽNÉ UHRADIT OBJEDNÁVKU NA KAMENNÉ PRODEJNĚ?

Při zvolení možnosti „Osobního odběru objednávky na prodejnu“ z internetového obchodu je možné uhradit objednávku pouze při platbě předem.

JAK MŮŽU ZRUŠIT SVOJÍ OBJEDNÁVKU?

Pokud chcete zrušit svojí objednávku, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na číslo (+420) 234 092 555, nebo e-mailovou zprávou na adresu obchod@sizeer.cz.

POSÍLÁTE OBJEDNÁVKY I MIMO ÚZEMÍ ČESKÉ REPUBLIKY?

Objednávky posíláme pouze na území České republiky. Pokud jste z zahraničí, doporučujeme navštívit náš internetový obchod v dané zemi (pokud tam máme zastoupení).

JAK MŮŽU SMAZAT MOJE OSOBNÍ ÚDAJE?

Pokud chcete smazat Vaše osobní údaje z naší databáze, napište nám zprávu na adresu obchod@sizeer.cz s informací, jaké údaje máme smazat.

NEDOSTAL JSEM FAKTURU V ZÁSILCE. PROČ?

Neposíláme faktury v zásilce. Všechny potřebné dokumenty – faktura, formulář výměny/vrácení posíláme elektronickou formou na e-mail, který byl zadaný v objednávce. V případě, že Vám tento e-mail nepřišel, kontaktujte náš zákaznický servis na obchod@sizeer.cz nebo tel.: (+420) 234 092 555.

POSLAL JSEM ZBOŽÍ NA VÝMĚNU/VRÁCENÍ. CO DÁL?

Na realizaci Vašeho požadavku máme 14 dní od převzetí zásilky. Vynaložíme veškeré úsilí, abychom vše stihli co nejdříve.

JAKÝM ZPŮSOBEM ZBOŽÍ ZASLAT ZPĚT?

Zboží je možné poslat zpět jakoukoliv přepravní společností fungující na území České republiky. Přepravu nabízí například Česká pošta, DPD, PPL, GLS.

Zpět do obchodu
×
[script]$('.price-old[data-price-type="regular"] .price-info').each(function() {var newtext = $(this).html().replace('enp.base.offer.price_regular_before_promo', 'cena před akcí'); $(this).html(newtext);});$('.price-old[data-price-type="regular"] .tooltip-text').each(function() {var newtext = $(this).html().replace('enp.base.tooltip.regular_before_promo', 'S výjimkou slev vyplývajících z předchozích akcí'); $(this).html(newtext);});[/script]